_papatya_2333 Merhaba anneler ben doğum yapalı 4 ay oldu 10 gün sonra tatile gidicez adetime denk geliyor adet geçiktirici alsam olurmu acaba kullanan oldumu ?
fatima öyle bir ilaç var, ama bebeğin 4 aylık ilacı alırken muhakkak “emziriyorsanız” bunu belirtin eczacıya 🌸
_papatya_2333 fatima emziriyorum ama çok değeil artı mamada veriyorum sütüm çok yok tatilimde ziyan olsun istemiyorum 😔
fatima _papatya_2333 anladım siz yine de emzirdiğinizi belirtin. yan etkileri olabilir olmasın bebeğinize 🌸