demomomy Bir de meme terbiye olunca yumuşar mi? Benim bir iki hafta öncesine kadar taş gobiydi şimdi aşırı yumuşadı bebeğim 50 gunluk
spaceship demomomy yumuşar. Sönmüş balon kıvamına gelir 😁 birçok uzman önsüt sonsüt olayına katılmıyor zaten. Ama terbiye olduktan sonra bebeğin ihtiyacına göre üretiliyor. Musluk gibi çektikçe süt geliyor, eskisi gibi dolmuyor.
demomomy spaceship ay aynı sönmüş balon gibi , sanki böyle cıvık bir hamur gibi .. ben de endisaleleniyordum süt mü bitiyor niye böyle oldu diye
spaceship demomomy hah evet aynen öyle hamur gibi oluyor canım, 12 aylık hala emziriyorum. Merak etme o terbiye olduğu için o şekilde, boş meme daha iyi süt üretirmiş zaten . Dolu olunca süt üretmeye gerek yok dermiş 🧠. Sıkınca süt geliyordur zaten .
demomomy spaceship evet çok şükür geliyor 🤍 teşekkür ederim canim inşallah ben de uzun uzun emzirebilirim çocuğumu
Ecemegem Bende hep kontrol ediyorum sütmü bitti yumuşacık diye bebeğimde huzursuz zaten 2 buçuk aydan beri dolmuyor hep yumuşak bebek emerken sızlıyor süt inince