Bebeğim 1,5 aylık bu son birkaç gündür akşamları şöyle bir huyu türedi , kucak istiyor (karnı tok gazı yok altı kuru yani bir sıkıntısı yok ) ve kucaktada ayakta sabit durursam gene ağlıyor evi turlamak istiyor ışıklar açık bir haldeyken eğer kapatırsam gene ağlıyor . Anlıyorum tam etrafı keşfetme dönemi şuan ama böyle böyle kucağa ya alışırsa ne yapmam lazım tecrübeli anneler yardım edin 😩😩