Arkadaşlar kızım 20 aylık oldu bugün. 5gundur tuvalete alıştırmaya çalışıyorum. Bazen cis geldi diyor ama çoğu zaman ben teklif ediyorum zamanla kendisi her ciste söylermi? 5 gunde sadece 2 kez kaçırdı altına. Önce gündüzü halledip sonra geceye geçmeyi planlıyordum. Fakat 2 gecedir kuru kalkıyor. Tuvalete yapmasının etkisi mi oldu acaba? Sizce gece bezini de birakmalimiyim kafam karıştı? Tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum teşekkürler 🌸