Arkadaşlar çok felaket dış ağrısı çekiyorum geceden beri mecbur içiyorum parol minoset bu ağrıya fayda etmez çünkü. İcebilirsin diyende var icemezsin diyende var. Bebeğim acıkınca mama da versem beni emmeden durmuyo. Napicam emzirsem zararı olur mu bebegime