ebruli_pyz Bazen işim olunca uyku saatlerinde dışarı çıkıyorum Adana’da oturuyorum. Montları var üzerinde uyuyunca sadece bacaklarını örtüyorum. Doğru mu yapıyorum sizce
asiltonunmommysi ebruli_pyz İstanbulda oturuyorum gündüz de gidiyorum akşam da arabasını örtüyorum şeffafla bebeğimin üzerine de battaniyesini örtüyorum altında da minder oluyor normal kıyafeti montuyla yatıyor montsuz yatırdığım da oluyor üşümüyor. Güzel giydirdiğinize eminseniz hiçbir şey olmaz