2.5 aylık erkek bir bebeğim var. 10 gündür kaka yeşil ve ilk günlerde beline kadar yeşil kaka yapıyordu. Şimdi o ishali azaldı, ama kaka hala yeşil doktorum senin yediğin bir şeyden alerjisi var diyor, süt ve süt ürünlerini, tatlıyı kestim yumurta bile yiyemiyorum kaka bir yeşil bir sarı oluyor. Küçük olduğu için alerji testine tabii de tutamıyoruz. Aynı durumu yaşayan anne var mı?