Herkese günaydın. Uzun zamandır olmuyordu ama bebeğim emmesine rağmen sağ göğsümdeki süt bezleri çok şişti ve göğsüm çok ağrıyor.Koltuk altıma dokunamıyırum.Biraz sağdım az önce ama hala aynı. Sol göğsümde şişmeye başlıyor gibi. Nasıl geçer önerisi olan var mı ?