Ebrutoprk Bebeğim 2 ay 20 günlük düzenli bi şekilde günde 3 kere kakasını yapardı şimdi bi kaç gündür hiç yapmadığı olur doymuyor mu acaba endişeleniyorum 🤔
mehtapmirayuygun Ebrutoprk bizde 2 aylıkken 5 gün yapamamıştı hemde gazlı bir bebekti doktorunu aradık zeytinyağı vermemizi söyledi şimdi hergun zeytinyağı veriyorum yapıyor çok şükür 🙏
Selda_2806 Ebrutoprk 1 hafta 10 güne kadar anne sütü alanların kaka yapmaması normal cnm. Sen bebek huysuz mu sürekli ona bak birde bol çiş yapıyorsa sıkıntı yapma doyuyor dur
Selda_2806 Ebrutoprk ac olsa emin ol evi yıkar😁 bol çiş yapıyorsa normal arkadasmn 8 gün yapmamıştı bebegi ama rahattı cocuk 😊 rica ederim 😊