[silindi] aynı şeyleri bende yaşadım canım hala daha ara ara yaşıyorum doktorumuza sorduğumda covit bebeklere bu şekilde yan etki bırakabiliyor maalesef ki dedi hatta iki farklı doktora gittik ikiside aynı şeyi söylediler
Emzirme pozisyonuna getirdiğim anda bağırarak ağlamaya başlıyor dimi çok zor gerçekten insanın içi acıyor ama yapacak bişey olmuyor bazen elden birşey gelmiyor bebeğim emmediği sürecede sütüm azaldı işte benim bide bende covid geçirdim ondan da etkilendi sütüm bu şekilde böyle memeyi tutarsa meme yada sütümü sağarak yada mamayla ilerliyoruz hiç düzenimiz yok anlıycağın ama inşallah geçicek hepsi sabırlı olmalıyız