Irmakanne büyük kızım hiç ama hiç ağlamadı,kafaya taktım bu nasıl çocuk anneyi hiç mi sevimiyor diye,sonuç ne mi oldu kendimi deli gibi üzdüğümle kaldım. Yapı meselesi biraz. Çok sosyal ve herkesi seven bir bebekti. Oynamaya devam ederdi. Şu an 6 yaşında maşallah gayet bağlı bana. Oğlum 10 aylık o ablasından biraz daha düşkün şu an,odadan çıkınca hemen değil ama bir süre sonra emekleyerek peşimden geliyor ağlayarak. Ama ikisinin yaptığı da normal. Canınızı bu düşüncelerle sıkmayın. Zaman az hemen büyüyorlar tadını çıkarın❤️