Livademir canım benim oğlumda mama içiyor. Bende ilk olarak bebevita ile başladım ama onun kadar kotu bir mama yok emin olabilirsin oğluma onu içirdigim için çok pişmanım. Diğer mamalarla karşılaştırdiginda mananın ne kadar iri olduğunu ve erimediği gözlemlersin. Kesinlikle tavsiye etmiyorum! Bebelac'a gelince Bebelac gold kullanıyorum ne gaz nede kabızlık sorunu yaşadık ve içerik olarak karşılastirdiginda Aptamile çok benziyor.