Kuzeyataannesi Mavsnz06 Ay bende çok merak ettim, varmi acaba öyleleri, benim oğlumda 5 aylık, yürüyecek gibi, yere basıyor, yürümeye çalışıyor, adimliyor resmen, yürüsün istiyorum, kollarım çok ağrıyor çünkü,
Gmznr2909 Mavsnz06 bunu bende çok duydum hatta eşim de ablası ve abisi de emeklemeden yürümüş ve hatta eşimin tüm yeğenleri de öyle genetik bir durum herhalde oğlum şimdi 4 ay 10 günlük bakalim bekliyorum emekleyerek mi yoksa direkt yürüyecek mi
Epifenomen-gkc Mavsnz06 9 aylıkken ilk adımlarını attı 10 aylık koşuyordu artık. Emekleme nerdeyse yok denecek kadar azdı😊
birtutamsac Mavsnz06 böyle bi ayrımı duymadım bazı bebekler emeklemeden yürürler geç erken değil de ne zaman hazır hissederseler
Veravrea Kuzeyataannesi henüz erken bacakları parantez olabilir şimdi ayakta durmasına izin vermeyin. Kaslar sırayla gelişmeli. Şu an zamanının cogunu yer matında karın üstü oynayarak ve mama sandalyesinde dik oturarak geçirmeli
Zeynepbahar91 Kuzeyataannesi doktorumuz cok erken yurumesi iyi degil. Bacaklarina kucuk aylarda daha fazla yuk bindigi icin ilerleyen zamanlarfa sikinti olabiliyor demisti. Cok izin vermeyin ayakta durmasina.
Yigitannesii Kuzeyataannesi 5.ayda başladı o adımlama aylarca elimizden tuttu önce iki el sonra tek elle çok rhaat yürüyordu ama belimiz basimjz ağrıdı. Sonra bize güvendi asla emeklemedi. Ta ki 10.aya kadar. 10.ayin başında bı anda emekledi ama hala yurutulmek istiyor. Şuan 11 aylık bağımsız 7-8 adım atmaya başladı . Umarım yürümesi yakındır artık yoruldum :) bunu neden yazdım her istediğinde sizde elinden tutup yürütmeyin sonu gelmiyor
cydcvk Mavsnz06 9 aylıkken yürüme arkadaşıyla yürüyordu 11 aylık olmadan koşmaya bile başladı şu an 19 aylık yerde oynarken birden emeklemeye başlıyor kendi de gülüyor bizimde hoşumuza gidiyor 😛
Epifenomen-gkc Mavsnz06 yürüme arkadaşı almıştık 7-8 aylıkken ona tutunup kalkıyodu. Koltuklara turuna tutuna ilerliyordu. Bir de bizim kedimiz var kediyle çok aktif ilişkisi vardı biraz da onun peşine yürüdü aslında. Sürekli destekledik elinden tutup yürüdük falan öyle öyle 10.5 aylıkken hiç düşmeden yürümeye koşmaya başladı. 9 aylıkken hafif hafif yürüdü
Gizem59 Mavsnz06 benim oğlumda 10 aylıktı aynı gün hem emekledi hem yürüdü bir haftada koşmaya başlamıştı☺️
Kuzeyataannesi Aalya Kız yürümeyeceğini bende biliyorum, erkenden yürüsün dedim sadece, kollarim ağrıyor artık yaa 🥴🥴😂😂😂
123Asli Mavsnz06 9 aylıkken yürüdü şuan 10 aylığiz abileri önce emekledi 11 aylıkken yürüdüler bu oğlum hiç emekleden yürüdü kendi kendine yürüyor desteksiz ☺️
Mavsnz06 123Asli siz çalıştırdınız mı yavrunuzu ben destekleyince ittirmiyor yavru emekleyecek gibi değil 9ay
Aalya Kuzeyataannesi valla yürütmeye çalışmak ıcın daha çok erken hele bir oturup kendı kalkabilsin koltuklarda sıralasın.o zaman bir yürüme arkadaşı alırsınız. Ya da sizin cabalarınızla vs .İnan ki hiç çaba göstermedim 11.5aylıkken kendı yürüdü😅
Kuzeyataannesi Sefeff Yok canım şuan olmaz zaten sadece en erken ne zaman yürür merak ettim, o zaman yürüsün istiyorum,