Asolsu 5 ay 24 günlük Denizim. 1 gün yoğun grip şikayetim vardı test verdim pozitif çıktım. Bebeğimde aynı gün ateşlendi, calpol verdim ateşi düştü çok şükür bir daha çıkmadı. Ne yapmamız lazım bilgisi olan var mı acaba?
Gunsss Asolsu geçmiş olsun bizimde dün bitti karantinamız oğlum 2 gün ateşlendi sonra geçti, doktorumuz bebeklerim kolay atlattığını eğer 3 günü geçen ateş ve sonrasında öksürük olursa görüşelim dedi çok şükür olmadı
Melek20211 Asolsu benim yaptıklarım bende covid oldum 3 gün ateşim iz oldu 5 ay 26 günlük olduk bizde evin içinde hep maske takıyorum uyurken de ağzımda ellerimi sürekli yıkıyorum c vitamini çokça alıyorum papatya anason ısırgan otu çayı içiyorum duş alırım her gün içme suyum ılık kapı kollarını silerim sık evi havalandırdım geçmiş olsun kızıma da portakal suyu ıhlamur veriyorum