Sogancik işte bana 2.ay aşısıyla getir demediler. 2 hemşire farklı konuştu. Birisi 1 ay sonra dedi diğeri 10 gün sonra git yaptır dedi. 10 gün sonra gittim 2 damla damlattı aşılar arası 28 gün olmak zorunda dedi çocuk doktorunu aradı. Aşı çöp oldu tüh dedi yani öylelikle boşa gitti aşım