ikizannesi-2 mama iyi bir şey değil zaten ek gıdaya geçmek istemesini anlıyorum
amaaaaaa ek gıdaya geçmek her şeyi vermek demek değildir
kızım 8,5 aylık hala salçalı yemekler vermek istemiyorum mesela
ya da eve çorba yaparsam tuzunu koymadan önce kızıma ayırıyorum
kızartma türü şeyler vermiyorum mesela
bu arada çoklu besin duyarlılığı var kızımda
doğduğundan beri ..
proten ağır geliyor mesela kıyma ile yoğurt yedireyim kabarıyor
büyüdükçe hafiflemeye başladı bizim de 21 şubatta alerji testi var
yani et ürünleri ile süt ürünleri birlikte yedirince protein ağırlığilığı oluyor