Arkadaşlar hani zaman geçince bu uykular düzeliyordu tamam bugüne kadar hep uykuya geçişler zordu memede uyur gece emmek için çok kalkar ama uykusunu bölmezdi yani ben gece kalkıp hiç bebek eğlendirmemizdim gündüz uykusu azdır o yüzden ama şuan ne gündüz uyuyor ne gece 11 de zorla uyuttum sabah 6 uyandı çok şaşkınım gündüzde aşırı az uyudu 10 aydakiler bir bakın norma mi 7 ataktayız birde galibe