basaktpe12 Kızlar ayakta olanınız vardır umarım kızım 2,5aylık bugün akşam üstünden beri meme emmemek için diretiyor sakinleşiyor emiyor sonra da yatarken çığlık atarak ağlıyor sanki biri canını yakmış gibi neden sizce bu ağlama sebepleri
Snm_ttr73 basaktpe12 kıyafetlerini çıkar canım kontrol et vücudunu yada bir yeri ağrıyor olabilir geçmiş olsun 🙏
lalbg basaktpe12 gazı olabilir hafif masaj yapın. Meme reddini kızım da yapmıştı o aylarda ayakta gezerek zıplayarak emziriyodum.
Dobidikannesi basaktpe12 atak haftasında olabilirsiniz ya da gazı vardır aynı dönemdeyiz gazı olduğu zaman çığlık atarak ağlıyor benim oğlum da. karnına masaj yapın dizlerinize yatırıp sırtına pıt pıt vurun rahatlatacaktır
Ucansupurge basaktpe12 Atak döneminde olduğu için çığlıklar meme reddi huzursuzluk uykuya direnç 1 hafta sürüyor totelde. 🤗
basaktpe12 Dobidikannesi lalbg ezgidemir Snm_ttr73 Dobidikannesi kızlar öncelikle hepinize çok teşekkür ederim yanıt icin değerlendiricem Birde şu var kızım 3gündür bu saatlerde emerken bi amda kusuyor o an uyuyor olsam Allah korusun boğulur cünki gözleri saçı her yeri kusmuk oluyor neden sizce hasta mı tedirgin oldun gece gece
ezgidemir Atak haftasında olabilir 3 aylıkken bebelerde meme reddi olabiliyormuş istikrarlı davranıp emzirmeye çalışın. benim oğlumda öyleydi daha sonra bıraktı mamaya devam etmiştik insallah düzelir 🙏
Smrhls basaktpe12 uyumama sebebide kusma sebebide aynı şey olabilir.belki bence bir doktora gidin reflü olabilir daha çok küçük bolca sabır gerekli benim paşam 20 aylık şuan
Rabia4646 basaktpe12 benm bebeğimde aynen böyle. O kadar çok agliyorki ne yapacağımı şaşırıyorum. Sanki dövmusum gibi çığlık atıyor. Meme reddi yasiyoruz aynı zamanda tutturamiyorum