Oğlum 17 aylık doğduğundan beri uyumaz derin uykuya Dalmaz, saatlerce sallarım 10 dakika yatar kalkar bu durum beni çok yıprattı uyusam bi dert uyumasam bi dert tam uyuyorum geri kalkıyor önce gaz sonra diş dedik ama bir gece bile düzelme olmadı. Artık eşimle ilişkimize yansıyor ister istemez dergin oluyoruz . Yoğun çalışan biri eşim geç gelip erken gidiyor destek olmaya çalışıyor fakat gergin olup bazen birbirimize sardığımız oluyor . Oğlumun sağlığında şükür birşey yok bugünler elbet gecicek ama gerçekten kafam ağrıyor artık bütün gün Leyla gibiyim böyle olupta çözüm bulan var mı ?☹️
melisa vs kaynattım içirdim yok bir çok şeyi denedik nafile . Önerileri bekliyorum