Nefeshiramm 8 ay 18 günlük kızım var daha önce hiç yüzüstü uyumadı. Küçükken bile ağlardı, uyanıkken filan asla durmaz. neyse az önce uyuttumüstünü çok açıyor böyle yatırayım çok açamaz dedim. Şimdi de tedirginim uyuyamıyorum Allah korusun boğulur filan ne bileyim herşey olabilir. Yatıran varmı bu şekilde? Sıkıntı yaşadınız mı hiç?
Seref Nefeshiramm yüzüstü yatırmak sakıncalı. Ani bebek ölümü sebepleri arasında görülüyor. Tavsiyem yatırmayın
1melekannesii Nefeshiramm canım benim kızım çoğunluk öyle uyur ama şuan 18 aylık o aylarda nasıl uyurdu unuttum vala🤗 yanlız benim kızım baya büyüdü dönebiliyor ki kendisi yatarsa öyle yatıyor ben normal sırt üstü yatırıyorum siz de sırt üstü yatırın
Mminikmucizem Nefeshiramm Kesinlikle yatirmayin nefes alamaz yüzünü kapatıyor bilmeden bebek ani ölümler oluyor biz yüzden Allah korusun
Sirinsema Nefeshiramm 8 aylık riskli ayları gecmiş artık basını çok kolay hareket ettirip istefiği pozisyona çevirebilir nefes almaadığı zaman kafayı kaldırır artık sorun olmaz
Laren Seref benim kızımda hep yüzüstü uyur doktor kafasını cevirebiliyor sıkıntı olmaz hatta daha sağlıklı dedi. Bu dediğinizden tedirgin oldum ama hiç riskli diyen doktor görmedim
PoyrazinAnnesi26 Mminikmucizem ama benim bebeğimde 8 aylık kendi dönüp duruyor uyku arasında ben sırt üstü bırakıyorum bı bakıyorum 1 ,2 saat sonra ters dönüp uyuyor bende uyuyor oluyorum nasıl engel olucam
Deletedmom636262 Nefeshiramm 18 aylık oğlum 9 aylıkken başladı yüz üstü yatmaya hiç bi sorun yaşamadık siz nasıl yatınca huzursuz oluyorsunuz pozisyon değiştiriyorsunuz bebekte aynı şekilde şuan hala öyle uyuyor sorun etmeyin
Banu- Nefeshiramm ayı büyük siz sırtüstü yatırsanız bile kendi yüzüstü dönebilir ynede. Tercihe yine sırtüstü yatırın bebeklerin yattığı yatak yumuşak olayacak yorgan üzerine yatırılmayacak (kafaları gömülmeyecek yani yüzüstü dönse bile burnu ağzı açıkta kalsın diye) üzerine battaniye, yorgan vs örtülmeyecek, uyku tulumu kulllanılacak. 🌺
Prensesannesiii26 Nefeshiramm doğduktan sonra bir süre kuvezde kaldı ilk kızım ve kuvezde hep yüzüstü yatırdıkları için ona alışmıştı artı olarak gaz sorunu vardı kolikti reflusu vardı o şekilde rahat ediyordu kustugu zaman sikintti olmuyordu ve nasıl yatorirsam yatirayim uyumuyordu sadece yüzüstü uyuyordu doktorla konuştuk kuvezdeki hemşirelere görüşüldü ve yüzüstü yatabilir dediler evdede sert yatağında yüzüstü yattı yani doğduğu günden bu yana hep o şekilde uyuyor tabi artık dönüyor kendisi nasıl isterse öyle yatıyor 31 aylık bu arada. Üstünü açtığı için üşür diye düşünüyorsanız evinizin sıcaklığına göre tog uygunlu bir uyku tulumu alabilirsiniz
lgsya Nefeshiramm hep yan yatırrım ama oglum kafasına gore sekıl degıstırrı 1 yaşındayız o aylardada oyleydı kendı devamlı doner bazen yuz usttu yatar degıstırır keyfı nasıl ıstıyorsa yuzunu tamamen kapatmadıgı surece ellemem hıc
Ruveyda_yasin Nefeshiramm valla canım benim doğduğundan beri yüz üstü yatar hiç normal uyumadı zaten şimdi de kendini çevire çevire yatıyor 9 aylık
Archmomm Nefeshiramm kızım 9.5 aylık ve 5. Aydan beri yüzüstü uyuyor . 5. Ayın ortalarında baslamıstı bu sekilde uyumaya . Kızım 4. Ayda tam olarak kendisi yüz üstü sırt üstü , yüz üstüyken yanlara dönrbiliyordu. Yani söylemek istediğim şu bebeğiniz yüz üstü yatarken iki yana dönebiliyorsa gündüz gözünüzün önünde 1 hafta kadar deneyin sonra gece uykusuna adapte edersiniz . Çok tedirginseniz 🙏🏻
bayankitapkurdu Nefeshiramm oğlum 20 günlüktü yüzüstü yatmaya başladığında. Çünkü kafasını sağa sola çevirebiliyordu. Şuan 21 aylık. Hala öyle uyur. Ben yan yatırırım o yüzüstü döner 😊
Ahlasbebekveannesi Nefeshiramm 1ayliktan beri yüzüstü yatiyor benimkide sirt ustu uyumuyor daha derin ve uzun uyuyor yüzüstü. 8aylik
Sess Boğulma ayını geçmiş ya ani bebek ölümleri diyolar 8 günlük mü bu çocuk, 8 aylık çocuk kendi kendini mi boğucak kafasını gömüp. Benimki 4 ayından beri bıraktığım gibi kendisi dönüyo yüzüstü uyuyor hep, öyle rahat diye salıyorum
Gmznr2909 Nefeshiramm benim oğlum hep yüz üstü yatıyor bende çok ediseliydim araştırdım dönebilen bebeklerde sorun olmuyormuş
fgnrcp2704 Nefeshiramm öyle yatırmak tehlikeli canım bence yatırma öyle üzerini çok açıyorsa uyku tulumu giydir
Busrammesut Nefeshiramm oğlum aşırı gazlı bı bebekti doktor yüz üstü yatır rahatlar demişti 1 buçuk aylıktan beri yüzüstü yatıyor şuan 21 aylık Allah’a şükür her hangi bi sıkıntı yaşamadım en sevdiği uyku pozisyonu diyebilirim.
Seref Laren ani bebek ölümlerini araştırdığımda okumuştum. Doktora sorun tabi ama bebeğiniz yeterince büyüdüyse risk azalır tabi