Papatya08 Anneler 27 günlük bebeğim var bügün test verdim baş ağrısı ateş kuru öksürüğüm vardı pozitif çıktı yaşayan anneler var mi bebeğime bulaştı mi acaba maskeyle dolaşıyorum
milenka Papatya08 bebeğinizi emziriyorsaniz mümkün mertebe dikkat edin. Odayı havalandırmaya dikkat edin Bebeğinize usutmeyin tabi buna dikkat ederek yapın. Benim kızım iki aylıkken olmustu hafif ateşi oldu ve iki gece uyumamışti. Beslenmesi devam ettiği için evde atlattık Geçmiş olsun
Seda23Yusuf Papatya08 Korkma canım bende ramazan da kobiddim ama çok hafif atlattım maskemi çıkarmadım hiç oğlum sürekli emiyodu yanımdan hiç ayrılmadı hep beraber yattık çok şükür bişey olmadı bol bol su iç meyve ye
Papatya08 milenka teşekkür ederim canım maske takıyorum emziriyorum mama da veriyorum ateşi yok suanlık 2 kere ishal oldu 1 gün arayla titizlik yapıyor arada bir de
Papatya08 Seda23Yusuf benim oğlum emerken bi kaç kere çekiyor sonda bırakıyor ağlıyor mama veriyoruz inşallah bir şey olmaz 9 ay boyunca hamileyken bir şey olmadı bebeğim doğdu olana bak 🥺