Aysine evvela cok su ictim gunde 3 -4 litre kadar :(zor oluyordu sezeryanli halimle bi ayağım afedersiniz lavabida yasamak :(
Bitki caylari her gun bi kac fincan yapip iciyordum
Kimyon...anason ve rezene karisimi cok faydasini goruyordum gercekten
Kuru incir ...hurma...nerdeyse her gun tüketiyordum
Ve oğlumun her sesi ciktiginda hemen emziriyordum emzirince de sut uretimi de cogaliyordu haliyle 😁😂
Bi kac ay sonra hamd olsun sütüm duzene girdi yavas yavas bitki caylarini azaltim 4 ya da 5.ayi gibi de hayatimdan cikardim herek kalmadi
Rabbim size de kolayliklar versin zor bi süreç maalesef