merhaba benimde oğlumda bi testisi inmemiş dediler ameliyat dedi sonra başka bi cocuk cerrahina götürdük muayenede ele geliyordu ama geri yukarı çekiliyordu buna utangaç testis deniliyor buna mudahele edilmiyor. hiç ele gelmiyorsa genelde 6.ayda ameliyat ediliyor testis gelişmediği için . birde uyurken bezini yandan açıp bakın yada ateşli durumdayken keseye düşüyorsa ve banyodada kesede görüyorsanız ameliyata gerek duymuyorlar.