Mayiscicegi yari gibi nasil anlamadim ama bizimkinin orta kisminda pisik vardi ve sanki acilacakti ve kaniyordu 😭 bende yuzume eskiden yogurt maskesi yapiyordum iyi geliyordu + dogal + ev yapimi yogurt. Sudocrem vs.fayda etmeyince aklima geldi, denedik, ve bebegim 1-2 defada rahatladi sonrada zaten 3-4 gunde gecti cok sukur