Oezlemmliya
Selam canim, bebeğin baya büyük ben hep yanımda yatırdım yastıkla, hiç bir sorun yaşamadım, psikolojik olarak bebeğin sana ihtiyacı var zaten, anne kuzusu daha i, seninde ihtiyacın varki yanında istiyorsun, uzmanlar 8 aylık bebeğin beşiğinde ayrı yatma taraftarı ama bence öyle değil, ben anaokulu öğretmeniyim, 3 yaş grubunda öğretmenlik yapıyorum, inanın onların anneleri ayrı yatırmış hep ama aralarında ten temasını seven çocuklar var uyuyana kadar yanlarında yatıyorum, sırayla hepsini uyutuyorum öyle, bazen oluyorki yatakları birleştiriyoruz okulda hepsine dokunmaya çalışıyorum, yani demem o ki bebeğinin ihtiyacı varsa buna yatabilir, hiçbir uzmanlik alanı buna karşı durmamalı, biz Avrupa’da yaşamıyoruz malesef, bebeklerimiz büyüdüklerinde de bizimle kalıyor evlenene kadar, yabancılar gibi 18 yasinada hadi sen git diyemiyoruz, diyemeyizde, hamurumuzda yok, yanında yatır, öp kokla, sarıl, uyu, ben her zaman yarın ne olacağı belli değil, bebeğimle her anın tadını çıkartmaliyim diyerek yaşıyorum, anı yaşayın, boşverin uzmanları, siz kendi çocuğunuzun ihtiyacına göre hareket edin, elbet birgün ayrılacak, o zaman keşke yanımda hep yatirsaydim diyeceksiniz, son sözüm şu, o uzmanlar önce kendi bebeklerini annelerinden ayirsinlar, ne uzman arkadaşlarım var evde bebekleriyle uyuyan….