Rky3 50 günlük kız bebeğim kaka yaparken çok ağlıyor hatta morarıyor çok korkutuyor beni bu durum aptamil 1 ile besliyorum ne yapabilirim bilgisi tecrübesi olan var mı
Yusaydef Rky3 ıkınıyor mu canım kabız olabilir mi ? Benim kızım da 1 aylıkken ağlayıp ıkınırdı ve kabız şeklinde yapardı mamasını değiştirdik
Go_ya_sa Rky3 mama degistirin aptamil conformili deneyin bizimde ufaktan sikintimiz olmustu conformil den hipp combiotic e gectik suan cok rahatiz.
Rky3 Yusaydef ilk kaka normal geliyor sonrası çok sert oluyor poposu çok acıyor bence ve her gün değil hemen hemen üç güne bir yapıyor doktor 3 gün için normal demişti 🤷🏼♀️