Kızlar selam,
3 yaşındaki kızımı yarım gün okula göndersem mi diye düşünüyorum. Kızımın tuvalet eğitimi var ama okulda geçireceği zamandaki tuvalet süreci beni biraz düşündürüyor. Bazı okullarda tuvalet ablaları, bazı okullarda da öğretmenler tuvalet temizliklerinde çocuklara yardımcı oluyormuş. Öğretmeniyle bağ kuracağı için öğretmenin temizlikte yardımcı olması çocuklarımıza kazandırdığımız mahremiyeti belki zedelemez ama tuvalet ablalarının bu işi yapması sizce sorun yaratır mı? Okul öncesi eğitimde tuvalet sürecinde sorun yaşayanınız var mı? Ne gibi sorunlar yaşadınız? Bir başkası bir anne gibi hassasiyetle temizleyebilir mi? (Sert ya da hızlı temizlik yapmaya çalışırsa, üstün körü temizlerse vs gibi kuşkularım var) İçinde bulunduğumuz dönem de maalesef biraz insanı güvensiz düşüncelere sürüklüyor istemsizce… Acaba 3 yaş yerine 4 yaşı mı beklesek okul için ve o süreçte ben biraz öğretmeye çalışsam kızıma, ne kadar yapabilir ki o da küçücükken… tavsiyelerinizi beklerim 🙏🏻