2.5 aylık bebeğim var şuan sadece anne sütü veriyorum ve bu böyle devam etsin istiyorum. Pazartesi işe geri dönüyorum. Okulum sağolsun yardımcı oldu ve sadece 13.00 a kadar dersim var. Ancak eve gelmem 13.40 ı bulur ve sabah 8.30 gibi evden çıkmış olucam. Çıkmadan emziririm fakat okuldayken sağım yapmam şart. Sütü nasıl muhafaza edicem saklama poşetlerinden aldım ama napysn lazım buzdolabına koysam donmadan çıkarmış olucam e onuda geçtim eve dönerken ısı değişimi olacak yine öneriniz var mı 😢Sütüm kesilsin istemiyorum