26günlük olduk başta meme reddi yaşıyorduk yeni yeni tutmaya başladı fakat biberonla 2saatw bi anne sütü sağıp verdigimz icin ölçüsünü bilerek veriyorduk şusn memeyi tutmaya başladı fakat fazla emiyo sanki doyduğunu anlar mı acaba birde emdikten sonra daha çok yorulup uzun uyuyo 2saati de aşıyo bende aç mı kalır diye düşünüp uyandırıyorum fakat bu defa meme tutmuyor ne yapmak gerek bilmiyorum bi karmaşa söz konusu sarılık riskimiz vardı bi haftalıkkej Şükür şusn geçti ama ben hala tedirginim napcsm Bilmiyom