Bdd Anneler merhaba 6 aylik bebegim covid oldi ateşini düşürmek için calpol veriyoruz ama çok huysuz herseyr ağlıyor ne yapayım lütfen ysrdimnmn
Minikuzu Bdd 7 aylıkken yakalanmıştık 3 gün direnç ateş olmuştu ateşi 39 dereceyi geçince hastaneye gittik ciğerine leke vardı antibiyotik verdi 3 defa kullandıktan sonra iyileşti. Maalesef çok huysuz oluyorlsr ve uyumuyorlar sık sık emzirin ve sıvı besleyin
Bdd Minikuzu 4 saat aralıklarla dolven ve calpol veriyoruz ılık duş fln aldiriyorum 39 u geçmedi ateşi.Cok huysuz herseye ağlıyor doktora gitmwlimiyim bilemedim
Gizeemm Hastanye gidip antibiyotik başlatın benc biz bekledik sınra ateş düşünce çok kötü öksürük oldu çok zor geçiyo
Minikuzu Bdd su verin tavuk suyuna tel şehriye çorbası ıhlamur. Zaten asla yemek istemiyorlar meyve verin ısrarcı olmayın yemek için
Yica Çok geçmiş olsun. Gerçekten ne yapılmalı bilemedim. Ama bebekler her hastalıkta böyle oluyorlar. Allah şifa versin