ugurlumaide merhaba, hamilelik sürecimde oğluma 9.8 sınırda basında acıklık oldugu söylendi. Cok kaygılı gecirdim hamileliğimi ama hamdolsun yavrum sapasağlam 2 aylık suan . lütfen kaygı vermeyin kendınıze 15 mm altı hic problem degil kendiliğinden düzeliyor