Bebeğim artık 1 yaşında sayılır çok fazla mama içiyor gün içinde gece uyurken en azından gece kalkması olmasın diye hiip kaşık iyi geceler mama aldım ama nasıl yapıldığını anlayamadım. 150 CC suya 4 yemek kaşık dio kaşıkla yemek için ama . Biberon için 150 CC suya 3 kaşık atsam besleyici olur mu sizler kullananlar anneler nasıl yapıyorsunuz.