Annnisshhh 8. Aydan sonra ceviz badem fındık çiğ olma koşuluyla rondodan geçirilip 1 tatlı kaşığı kadar meyve içine eklenerek verilebilrir. Başlatken çay kaşığı ile başlamanızda fayda var alerji durumuna karşı. Hergün den ziyade gün aşırı verilebilir. Kuruyemişin fazlası da zararlı olabilir. 6 ayda da başlatan hekimler vardır. Aile de astım, besin alerjisi, egzama, alerjik nezle gibi durumlar varsa 1 yaşından sonra başlanılması önerilir.
sevgiler