Herkese merhaba. Kendime söz vermiştim, doğumdan sonra bu yazıyı yazacagima. Doğum sürecim cok kaygılı gecti bu kalpte parlaklik olayından. Dilerim böyle söylenen annelerin gönlü ferahlasın. bende sizin gibi deli gibi blog okuyordum sürekli ağlamaktan bitap düşmüştüm. Periontologlar zaten herseyın en olumsuzunu söylemek zorundalar o yuzden hic takılmayın gercekten. Ama hamilelik öyle kaygılı ve zor bi süreçli ne yaparsan yap takılı kalabiliyosunuz cok iyi anlıyorum. Doktorum kalpte parlaklıgın tek basına anlamlı bir bulgu olmadıgını söylemişti ama periontologum istersen test ver diyince takılıp kalmıstım bu down sendrom olayına. Hamdolsun kabuslı günler gecti yavrum suan 2 ay 1 haftalık ve cokta sağlıklı lütfen hamileliğinizi zehir etmeyin. Doktorlara takılmayın. Doktorlar sürekli bişey bulsak diye bakiyorlar cocugunuzuda kendınızıde yormayın. Cocugunuzda hicbirşey yok korkmayin..❤️