18 ayı tamamladı ve 19 aya girerken sütten kestim bende. Kararlı olmak çok önemli. Kademeli de kesilebilir bir anda da kesebilirsiniz. Ben ilk gece kesşnlikle Sabaha kadar emzirmedim uyandığında emmek istediğinde vermedim, önce emzik verdim almazsa su verdim biraz kucağıma aldım sakinleştirdim tekrar yatırıdım uyumazsa süt ısıttım (inek sütüne daha evvel alışmıştı) ilk gece böyle geçti sabah 7 de uyanır uyanmaz emzirdim. Sonra gün içinde sürekli oyaladım, oyun oynaıdk dışarı çıktık, acıkınca çorba verdim, emmek isteyince meyve verdim vs oyaladım gün içinde 2 ya da 3 kez emdi gece yatmadan önce kesinlikle emzirmedim süt verdim alışması için. Sonra 2. Gece de böyle geçti 3. Gün gündüzü tamamen kestim Gece uyanırsa süt de vermedim. 4. gece artık ilk uzun uykusunu uyudu, uyanınca emzik verdim geri daldı o günden sonra da yavaş yavaş alıştı.