Kadifemsii Beyza97- 3 ay sonra başladım egzersizlere kısa sürede eski Halime döndüm martta tekrar doğumum var inşallah bu sefer o kadar beklemicem
birmelekannesiiio Beyza97- 40ım çıkana kadar doğum kilom gitti spor yapmadım 6 ay yapma zaten dikişlerden dolayı yürüyüş dışında..
Mehmetmirza Beyza97- oğlum 3 buçuk aylık oldu bende sürekli yiyorum doğum yaptığım kiloya geri döndüm. Bir diyetisyenden yardım almaya başladım ve ayrıca evde spor yapıyorum eliptik bisikletim var. İnşallah çabucak gider kilolaaarrr
3anneelif Beyza97- bebeğim üç buçuk aylık üçüncü çocuğum doğumdan beri yediklerime çok dikkat ediyorum ama veremiyorum 82 ile doğuma girdim 77 yim
Beyza97- Kadifemsii ben de doğum yapalı 1 buçuk ay oldu doktorumla hiç konusmamistim bu konuyu. İnternetten araştırdığımda 3 hafta 6 hafta yazıyo kimisi 6 ay diyo bende anlayamadım
Kadifemsii Beyza97- ağrınız yok ise sizi çok yormayacak hareketler yapabilirsiniz karın kaslarınızı zorlayacak hareketleri biraz bekletmekte fayda var tabi
semoshKa Beyza97- süre tamamen sizin bünyenizle ilgili bence benim 3 ayı geçti sezeryanım. Ara ara deniyorum yarım saat yürüyüşü biraz geçsem dikiş yerim ağrıyo
Mellural İlk doğumum. 14 kg aldım. Doğumun hemen ardından 6 kg verdim. 40 çıkınca tekrar kontrolde aynı kiloyu almışım :( Hayatımda tatlı yemezdim tatlıya doyamıyorum. Ne yapacağım bilmiyorum :( hiç bişey yapmaya vaktim olmuyor benim 😢
Beyza97- Mellural ben de 16 17 kilo aldım 10 gün sonra 10 kilosu gitmişti zaten şu an veriyomuyum aliyomuyum bilmiyorum tartilamadim yememe dikkat edemiyorum şu an bı düzene oturtsam sporlada destekleyecegim
Aag 🤪hiç spor yapmadım halim enerjim de yok zaten..spor yapmış gibi kas yapıyorum,evde koşturmaca içindeyim. Bebeğim 5 aylık ve hamilelik öncesinden 1 kg fazlam var🤤😜o da nazarlık. Yaza yürüyüş yaparım inş.
Beyza97- Aag maalesef şu an yürüyüş yapamıyoruz hava soğuk olduğu için ☺️ yazı da bekleyemem çok kilo sorunum yok ama şu alt karnı halletmem lazimm
da_da Ben doğumdan kısa süre sonra hamilelik öncesi kiloma döndüm. Özel birşey yapmadım yapmıyorum. Emzirmek gerçekten kilo verdiriyor ve emzirdiğim içinde çok acıkıp çok yiyorum çok şükür kiloda almıyorum:) 3 aydan önce spor önerilmiyor. Biz 3 aylık olduk bende yavaştan başlıcam inşallah sıkılaşmak için..
3anneelif da_da emzirmek kilo verdirmiyor ya yapıyla alakalı tamamen ben de emziriyorum abur cubur dışardan tatlı hamur işi vs yemediğim halde günde de iki öğün yiyorum gece yemem hiç yok yine de gr eksilmiyor zira artık delirecem😂sütüm bile dolu dolu olmuyor dikkat ettiğim için hatta ama yesem ne olur bilmem
Aag Beyza97- mekik vs çekmeyin kasları zorlamayın. Karın kaslarında ayrılma durumları oluyor diye okudum hamilelikte. Onları zorlayıcı hareketlerde kötü yapıyormuş.dikkatli olun araştırın derim
Beyza97- 3anneelif bı doktora gözükebilirsiniz. Çünkü bı tanıdığıma böyle veremiyodu kortizonu yüksek çıkmıştı