Aroske Arkadaşlar bebeğim uyurken gece nefesi kesilir gibi oluyorr korkuyor gözlerini açıyor ve cok aglıyor kucağıma alıyorum sakinleltirmeye çalışıyorum neden acaba lütfen yardımcı olun
Almina2021 Aroske 3 aylık olana kadar benim bebeğimde de oluyordu ozelllikle 40 i çıkmadan daha çok oluyordu güneşten bile korkuyordu ellerini açarak ağlıyordu mono refleksi diyorlar geçer canım normalmiş
Yaduuu Aroske Reflu olabilir mi ? Reflü yatağında yada yattığı yeri yükselterek yatira bilirsiniz. Yarım kundak yaparsanız kendisini güvende hisseder e ellerinden korkmaz . Kaç aylık olduğunu bilmiyorum ama
Esoesma Benim bebeğim de korkuyordu nefesi kesiliyordu aynı dediğiniz gibi ama geçiyor sonra. 17 aylık şuan bir kaç aydır yok. Umarım çabuk geçer.