245 tabi iyi bişey değil ama günde 2 saat toplam bende açıyorum yalan değil . Çünkü ele avuca sığmıyor . Dışarı çıkıyoruz etkinlik yapıyoruz kitap okuyoruz ama tv de azda olsa açıyorum çünkü eşim çok geç geliyor ve evden çalışıyorum . Yardım edecek kimsem yok . herşeyin fazlası zarar tabi .Fakat bazen inanılmaz yoruluyorum ozman açıyorum ,oğlum bu arada 2 yaşında .13 aylıkken 10 dk falan açmıştım ilk .6 aylıkken tv yi hiç açmadım .