Kuzular kozıma toplu almıştım normalde pamuk kullanıyorum. 12liyi 80 liraya almıştım şuan 200 lira olmuş çok şaşırdım baby Turco ıslak mendil 12li 60 liraydı eşim boşver pamuk al dedi ama çok üzüldüm fiyatına ga geçen ay 180 tane bezi 200e almıstım şimdi ıslak mendil o fiyat neyse aranızda pamuktan ıslak mendiline dönen var mı ya da bu çok iyi pişik yapmadı dediğiniz bi mendil komşumda molfixin mendilini kullandım pişik oldu kızım