basaktpe12 Oğlum 23aylık bir tek doğumunda göz muaynesi oldu o kadar şuan iyi görüyor bakıyor yani ama rutin kırmızı göz muaynesini yaptırmadık yaptırmalımıyız geç mi kaldık gitsek bile direk göz hastalıklarına mı muayne alıcam
Dyglila basaktpe12 her yaş aldığında doktorumuz göz kontrolü yaptırın demişti. 1 yaşında yaptık 2. Yaşında yapamadık henüz. Gideceğiniz hastaneyi arayıp durumu anlatın onlar sizi direkt yönlendirecektir.
Asliissoysal basaktpe12 bize yaşını doldurunca tekrar muayeneye gelin dediler o zaman a kadar o doktor kalmaz tabi ama bilemedim sizi 🤗geç değil bence götürün en kısa zamanda
Miniminiprens basaktpe12 ben ilk 6 aylıkken götürdüm bidaha 1 yaşta gelin dedi ben o ara götüremedüm 1 bucuk yaşında götürdüm. Doktor tekrar 1 sene sonra gelin dedi. Kontrol ettirmekte fayda var. Doktor sonra ne kadar sıklıkla getireceğini söylüyor zaten
Tomi basaktpe12 5 aylıkken başladık kontrole. bazı göz hastalıkları sadece çocukken tedavi ediliyor. yetişkin yaşta tedavi edilmesi zor yada hiç tedavi edilmiyor. o yüzden kontrole götürmekte fayda var.
S_x_w basaktpe12 1 yaşında götürdüm..dr 3-4 yaşında tekrar görelim dedi..her dr farklı bir şey demiş 🤷🏻♀️🤭🙄