honeyybee_ Dogum yapali 4ay 24gün gecti halen gelen giden yok heryerim siş şiş agrilarim var biturlu olamiyorum olsam sanki 5kilo gitcek gibi rahatliycam yokmu bunun otu motu biseyi bi yolu hormonlari bozmadan
Mircet honeyybee_ 8.ayda oldum😂 resmen menepozlu bir karıydım😂kar yağarken kısa kollu tişörtle buz gibi kola içiyordum camdan bakıp😂
Mircet honeyybee_ kaynanam her goruntulu konuşmamızda kombiyi fulleyip oğlunun paralarını yakıyormuşum edasıyla bakıyordu beni kisa kollu görünce 😂valla varmıdır bilmiyorum ama ben bişey yapmadım emzirdigim için de doktor normal olduğunu soylemisti
Hcrzd1 honeyybee_ valla bacım bnde doğumdan 3 ay sonra oldum ama eskisi kdr değil leke leke yani sökülemedim bende bekliyim burda bari 🤷🏻♀️
honeyybee_ Mircet ahaha benim kaynanamda her onlara gittgmde yelek veriyor üsüyorum sanip yaniyorum diyorum anlamiyor 😁
Cigdemss honeyybee_ olmadım ya keşke olsa kilolar yapıştı gitmiyo bakalım dr a gitmek istiyorum ilaçla falan oluyo ama emziriyorum bakalım
Mircet honeyybee_ yanıyorum anlasana anlasana 😂😂😂 ay çok feci bir durum cidden şuan gülüyorum ama cinnetin eşiklerindeydim
Mircet honeyybee_ maydonoz suyunu annem adet olamayınca içiyordu söktürüyor falan diyorlar ama ben içemedim midem almadı kokusunu😂
Fadimenurg honeyybee_ ya terleme ve deilde bı şişlik var bende artık olmak istiyorum 7 ay oldu tık yok olsam rahatliycam sanki😂