Kızlar merhaba suan 1 ay 1 günlük kızım var emziriyorumda bugün yarım sogan ve biraz çikolata yedim ve ögrendim ki (internetten) gaz yapıyormuş icime kurt düştü şuan bebeğim uyuyor henüz emzirmedim ve korkuyorum doğruluk payı var mıdır acaba bunlari yiyip bebeği gaz dolan var mı?