Hanimlar kovit atlattim iyilestim tekrardan ayni belirtiler var suan acile iki kez gittim doktor uzamis kovit dediler bu belirtiler normalmis bogazimda iltihaplanma var öksürmekten yoruldum artık cok bogazim aciyor ilac vermiyorlar emzirdigim icin doktor diyor hepten emzirmeyi kesersen yazarim diyor bebem 3 aylik olucak 😑