Her gün uğraşıyorum gündüz uykularında sorun yok bazen huysuzlanıyor sadece, ama gece uyutmak benim için kabus. Resmen çocuğu uyutmaktan korkuyorum ağlayasım geliyor. Çok zor dalıyor, geceleri de uykusunda ağlıyor bazen çok kötü hem de. Emziği de tutmuyor atıyor, ya da ağzından çekiyor. Kızım 6 ay 5 günlük. Bunun için bir çözümü olan var mı. Bir uyku eğitmenine başvurmak istiyorum ama maddi durumum elverişli değil, kendi çabalarımla eğitim vermeye çalışıyorum.