Kızlar bebeğim ek gıdayı Bi şekilde yerdi az olsa da bir öğün yemese de diğer öğün yerdi ama iki üç gündür biraz rahatsız gibiydi ve öksürüyor hiçbir şekilde ne uzatsam ağzını açmıyor kaşığı görünce kafasını çeviriyor ya da bir lokma alıyo oyalayarak ağlıyor istemiyor ne yapıcam bilmiyorum başına gelen oldu mu lütfen yardımcı olun hep böyle kalacak diye korkuyorum 🥺