Merhaba canim benim bebeğimde şuan 6 aylik oldu ve ben aralıklı sadece 1 gün olmak şartıyla 2 defa regl oldum. Emziriyor musun bilmiyorum ama süt koruyor diyorlar ne derece doğru bilmiyorum.Ben yenilerde regl oldum çok şükür ki yani diyeceğim bu kişiye göre de değişiyor. Bir akrabam 1 sene olmamıştı.Yavastan sancılar geliyorsa yakında olursun diye düşünüyorum.