Sselinmoms canım bende 5 aylıkken öyle düşünmüştüm. Normalde sert olan göğüsler birden yumuşak oldu. Sütüm kesiliyor diye mama araştırdım hatta. Ama saolsun buradaki anneler yönlendirdi beni meğer terbıye oluyormuş göğüs bir süre sonra. Bebegın ıhtıyacı kadar üretiyor sütü, ancak uzun süre emzirmeyince sertleşiyor. Sen emzırmeye devam et, zaten göğsünün ucunu sıkınca süt gelır, bebegın yutkunmasından da anlarsın olduğunu.