Diclemm_39 o kadar iyi anlıyorum ki, mama içmeyince çişi de azalıyor haliyle insan üzülüyor. Kaç kere aç yattı, o öyle olunca ben de hiçbir şey yiyemezdim. O kadar çok ağladım ki anlatamam. Her gece ağlardım aç uyudu diye. Ama inan ki geçiyor, pes etmeyin. Özellikle 1 yaşına kadar mamaya devam etse çok iyi olur. Vitamin falan hepsini geçtim, henüz ufak çok fazla su içemez.