Beyzaylc Korona geçirdik şimdide bebeğim hasta 26 günlük, doktordan yeni geldik yabancı bir şey söyledi ödem oluşmuş dedi dinleyip öksürüğü çığlık gibi ilaç kullanıcaz geçmezse yatış, daha önce yaşayan var mı