Ne yapacağımı şaşırdım hem meme hem mama gidiyorduk mama çoğunluktaydı. Süt alerjisi sebebiyle mama değiştirdik onları sevmedi eskiye döndük şimdi eskisinde istemiyor memede istemiyor uyku arası zırla yediriyorum hiç mutlu değil 😔sürekli ağlama modunda bunu yaşayanlar var mı? Varsa neler yapıyorsunuz 😔